Body Control pilates treniruočių ir sveikatingumo studijos tvarkaraštis

Studijoje galioja treniruočių rezervavimosi į treniruotes sistema, viskas labai paprasta ir patogu planuojant treniruočių laiką, nes treniruotes galite lankyti tiek ryte, tiek vakare, nesvarbu pas kokį trenerį, svarbu iš anksto užsirezervuoti treniruotes ir, pasikeitus planams, nepamiršti išsirezervuoti.

Planuojamas studijos tvarkaraštis 2019m.sausio-gegužės mėnesiams

(tikslų einamąji tvarkaraštį, taip pat ir vaikų bei nėščiųjų , galite peržiūrėti prisijungę prie esamų klientų aplinkos, naujus klientus kviečiame registruotis mūsų puslapyje per meniu „pirmą kartą“ – kiekvienam atsiųsime prisijungimus asmeniškai el.paštu paros bėgyje).

Pirmadienis Antradienis Trečiadienis Ketvirtadienis Penktadienis Šeštadienis Sekmadienis
08:00
Hatha joga
08:45 - 09:40



Hatha joga
08:45 - 09:40


Fly (oro) joga
08:45 - 09:40



MK Pilates
08:45 - 09:40


09:00
10:00
Fly (oro) joga
10:00 - 10:55
11:00
12:00
17:00
Tempimo treniruotė
17:30 - 18:25



Barre pilates
18:40 - 19:35



Fly (oro) joga
18:40 - 19:35

Barre pilates
17:30 - 18:25


MK Pilates
18:40 - 19:35


18:00
19:00
20:00

Pirmadienis

Antradienis

Trečiadienis

Ketvirtadienis

Penktadienis

Šeštadienis

Sekmadienis

Pirmadienis Antradienis Trečiadienis Ketvirtadienis Penktadienis Šeštadienis Sekmadienis
11:00
17:00
18:00
19:00
Pirmadienis Antradienis Trečiadienis Ketvirtadienis Penktadienis Šeštadienis Sekmadienis
17:00
Barre pilates
17:30 - 18:25
18:00
Barre pilates
18:40 - 19:35
19:00

Antradienis

Ketvirtadienis

Pirmadienis Antradienis Trečiadienis Ketvirtadienis Penktadienis Šeštadienis Sekmadienis
08:00
MK Pilates
08:45 - 09:40
09:00
18:00
MK Pilates
18:40 - 19:35
19:00

Ketvirtadienis

Penktadienis

Pirmadienis Antradienis Trečiadienis Ketvirtadienis Penktadienis Šeštadienis Sekmadienis
11:00
12:00
17:00
18:00
Pirmadienis Antradienis Trečiadienis Ketvirtadienis Penktadienis Šeštadienis Sekmadienis
10:00

Ketvirtadienis

Šeštadienis

Pirmadienis Antradienis Trečiadienis Ketvirtadienis Penktadienis Šeštadienis Sekmadienis
17:00
18:00

Trečiadienis

Pirmadienis Antradienis Trečiadienis Ketvirtadienis Penktadienis Šeštadienis Sekmadienis
17:00
Tempimo treniruotė
17:30 - 18:25
18:00

Pirmadienis

Pirmadienis Antradienis Trečiadienis Ketvirtadienis Penktadienis Šeštadienis Sekmadienis
08:00
Hatha joga
08:45 - 09:40
Hatha joga
08:45 - 09:40
09:00

Pirmadienis

Trečiadienis

Pirmadienis Antradienis Trečiadienis Ketvirtadienis Penktadienis Šeštadienis Sekmadienis
18:00
19:00
20:00

Antradienis

Ketvirtadienis

Pasirinktų renginių nėra
Pirmadienis Antradienis Trečiadienis Ketvirtadienis Penktadienis Šeštadienis Sekmadienis
08:00
Fly (oro) joga
08:45 - 09:40
09:00
10:00
Fly (oro) joga
10:00 - 10:55
18:00
Fly (oro) joga
18:40 - 19:35
19:00

Trečiadienis

Ketvirtadienis

Sekmadienis

Pirmadienis Antradienis Trečiadienis Ketvirtadienis Penktadienis Šeštadienis Sekmadienis
18:00
19:00
20:00

Pirmadienis

Pirmadienis Antradienis Trečiadienis Ketvirtadienis Penktadienis Šeštadienis Sekmadienis
09:00
10:00
17:00
18:00
19:00

Pirmadienis

Antradienis

Trečiadienis

Ketvirtadienis

Penktadienis

Sekmadienis

Pirmadienis Antradienis Trečiadienis Ketvirtadienis Penktadienis Šeštadienis Sekmadienis
11:00

Penktadienis

Pasirinktų renginių nėra
Pirmadienis Antradienis Trečiadienis Ketvirtadienis Penktadienis Šeštadienis Sekmadienis
11:00
17:00
18:00
Pirmadienis Antradienis Trečiadienis Ketvirtadienis Penktadienis Šeštadienis Sekmadienis
10:00
Pirmadienis Antradienis Trečiadienis Ketvirtadienis Penktadienis Šeštadienis Sekmadienis
11:00
12:00

Sekmadienis

No events available!

Visi užsiėmimai, įeinantys į abonementų bendrą kainyną, (trukmė 55min.):

  1. Pilates ( I ir V 8:45; IV 18:40)
  2. BC Pilates (Stuburo ir sąnarių mankšta) (II 11:00; I 18:40; II 17:30)
  3. Barre pilates (prie šokėjų lazdos) (IV 8:45; II 18:40; IV 17:30)
  4. Stuburo ir sąnarių kineziterapinė mankšta (V 17:30; VII 11:15)
  5. Kuksando pažengusiems (90min.) (I-II-III-IV-V 9:00; III 17:30; VII 17:00)
  6. Joga (I-V 17:30; I 12:00; IV 8:45)
  7. Fly (oro) joga (II 8:45; V 12:00; III 18:40; VII 10:00)
  8. Tempimo treniruotė (I 17:30)
  9. TRX diržų treniruotės (50min.) (II 10:00; VI 10:00)
  10. Total Body (jėgos) (50min.)  (III 17:30)
  11. Nėščiųjų kineziterapinė mankšta (II 17:30)
  12. Atpalaiduojanti Fly joga – joga nėščiosioms (I 11:00; IV 17:30)
  13. Nėščiųjų BC pilates (Stuburo ir sąnarių mankšta) (V 11:00)

Atskiras abonementas:

14.Revitonika (veido ir kaklo fitneso praktiniai užsiėmimai) (iki 09mėn.užsiėmimų nebus)

Atskiras abonementas:

  1. Kuksando pradedantiesiems su mokytoju (110min.) (I 18:40)

Atskiras abonementas:

16.Pilates mini grupė  ant irenginių reformerių (II -IV 8:45; I-III-V 10:00; I-III 17:30; III 18:40)

Atskiras abonementas:

  1. Vaikų stuburą koreaguojanti kineziterapinė mankšta (nuo 7 iki 12 metų) (50min.) (II 16:00; VII 10:00)
  2. Vaikų Fly (oro) joga (50min.) (VII 11:15)

Atskiras abonementas:

19.Joga Nidra (90min.) (II-IV 18:40)

Treniruotės

Į VIRŠŲ