Rokas kuksando

Kuksando pradedantiesiems su mokytoju

Mokytojas stebi ir taiso visos praktikos metu, šios praktikos rekomenduojamos po įvadinių mokymų.

Kuksando – daugiau kaip 9000 metų skaičiuojanti unikali ir darni žmogaus galimybių vystymosi sistema, kurią ištobulino ir pasauliui padovanojo Korėjos kalnuose praktikavę išminčiai. Dao meistrai, siekdami ilgo, sveiko ir laimingo gyvenimo , ieškojo būdų ir kelių kaip tai pasiekti, todėl ši sistema labai kruopščiai apgalvota, ji turi viską ko reikia žmogaus sveikatai, energijai atkurti, išsaugoti ir palaikyti.

Kuksando praktika susideda iš trijų dalių:

Pirmoji dalis yra skirta kūnui sušildyti, įtampai nuimti. Jos metu pagerėja kraujo cirkuliacija, kūnas yra pripildomas energijos. Pirmą dalį sudaro 25 pratimai, jie niekada nesikeičia, vadinasi žmogus gali sebėti kaip laikui einant, kūnas ženkliai keičiasi. Pratimų atlikimo metu kūne išlaikomas pratimų balansas, kūno pusių balansas. Daugelis pratimų, priskiriami tempimo pratimams. Vidutiniškai pirma dalis trunka apie 15 minučių, tai priklauso nuo praktikuojančiojo lygio. Pagrindinė pradžios pratimų paskirtis stiprus kūno atpalaidavimas, šie pratimai paruošia antrai praktikos daliai kvėpavimui per judesį arba dar vadinamai meditacijai per judesį.

Antroji praktikos dalis yra pati svarbiausia. Jos tikslas sukaupti energiją tam tikroje kūno vietoje, pilvo apačioje, vadinamajame Dandžion. Keičiantis pozom energija iš Dandžion nukreipiama į tam tikras kūno vietas, kurias kvėpavimo pagalba mes visiškai atpalaiduojame, atpalaiduojame ir tam tikrus kūne susidariusius blokus. Medituojant skamba mantra, tam tikra muzika, turinti tam tikrą taktą, pagal kurį yra kvėpuojama pilviniu kvėpavimu. Pradinukams užtenka  25 meditacinių pozų. Tačiau ilgesnį laiką praktikuojant meditacinis lygis, t.y.pozos kaičiasi, jos sudėtingėja, sudėtingėja ir pats kvėpavimas. Viso yra 9 meditacijos lygiai, 433 kvėpavimo pozos. 

Trečioje dalyje visa sukaupta energija yra paskirstoma po visą kūną. Pabaigos pratimus sudaro taip pat 25 pozos, jos yra sudėtingesnės už pradžio pratimus, nes kūnas po pirmųjų dalių būna daug labiau atsipalaidavęs ir kvėpavimo meditacijos metu energijos užlietas.

Tiek pradžios, tiek pabaigos pratimai yra daromi giliai įkvėpiant į pilvo apačią, sulaikius kvėpavimą. Pirmieji trys praktikų lygiai yra skirti kūno ir proto harmonijai pasiekti.  

 

KUKSANDO TRENIRUOČIŲ TVARKARAŠTIS

Pirmadienis Antradienis Trečiadienis Ketvirtadienis Penktadienis Šeštadienis Sekmadienis
07:00
08:00
17:00
18:00
19:00
20:00

Pirmadienis

Antradienis

Trečiadienis

Penktadienis

Sekmadienis

Pirmadienis Antradienis Trečiadienis Ketvirtadienis Penktadienis Šeštadienis Sekmadienis
07:00
08:00
17:00
18:00
19:00
20:00

Pirmadienis

Antradienis

Trečiadienis

Penktadienis

Sekmadienis

Pasirinktų renginių nėra
No events available!

Treniruotės

Į VIRŠŲ