Kineziterapinė mankšta

Renkama nauja  grupė nuo 2023.11.07, užsiėmimus studijoje veda licenzijuota kineziterapeutė  Gabrielė. Ši mankšta skirta žmonėms, norintiems pagerinti savo fizinę būklę, pakoreguoti laikyseną, palaikyti fizinį aktyvumą ar skausmų prevencijai, puikiai tinka po individualių kineziterapijos užsiėmimų, pašalinus ar sumažinus ūmius skausmus, kaip palaikomoji profilaktinė priemonė, kad skausmai neatsinaujintų.

Mankštos metu daugiausia dėmesio yra skiriama:

Sąnarių amplitudžių gerinimui (atliekami statiniai, dinaminiai tempimo pratimai);

Įsitempusių raumenų atpalaidavimui (atliekami savimasažo elementai);

Liemens (korseto) stabilizavimui, giliųjų ir paviršinių raumenų stiprinimui (atliekami įvairūs tonizuojantys, jėgos, ištvermės pratimai, naudojant elastinės juostos pasipriešinimą, svarelius bei savo kūno svorį);

Pusiausvyros ir koordinacijos gerinimą, naudojant ritinius.

Reguliariai lankant mankštas kūnas tampa lankstesnis ir tvirtesnis, sumažėja skausmai lydimi raumenų įtampos, nuovargis ir pagerėja emocinė būklė.

Rekomenduojame:

Pradedantiesiems;

Dirbantiems sėdimą ar stovimą darbą

Po ūmių skausmų (pvz., nugaros).

Nerekomenduojame:

Esant ūmiam, potrauminiam periodui;

Lėtinio uždegimo metu

KINEZITERAPINIŲ MANKŠTŲ TVARKARAŠTIS

Pirmadienis Antradienis Trečiadienis Ketvirtadienis Penktadienis Šeštadienis Sekmadienis
19:00
20:00

Antradienis

Ketvirtadienis

Pirmadienis Antradienis Trečiadienis Ketvirtadienis Penktadienis Šeštadienis Sekmadienis
19:00
20:00

Antradienis

Ketvirtadienis

No events available!

Į VIRŠŲ