Jėgos treniruotė, naudojant savo kūno svorį

Jėgos treniruotė su savo kūno svoriu – tai unikali treniruočių programa, pritaikoma visiems, nepriklausomai nuo fizinio pasirengimo. Ji ugdo net 10 atleto savybių: kardio ištvermę, fizinę ištvermę, raumenų tvirtumą, kūno lankstumą, jėgą, greitį, koordinaciją, pusiausvyrą, vikrumą ir judesių tikslumą.

Treniruotės metu yra atliekami funkciniai judesiai, tokie kaip tūpimas, svorio atkėlimas nuo žemės, šuoliai. Taip pat pasitelkiami pusiausvyros ir tempimo pratimai, naudojant įvairų inventorių. Treniruotė labai azartiška, nes pratimai yra fiksuojami lentoje, todėl treniruotėje sportuojantys stengiasi visu pajėgumu. Azarto bei juoko neišvengiama. 

JĖGOS TRENIRUOČIŲ, SU SAVO KŪNO SVORIU TVARKARAŠTIS

Pirmadienis Antradienis Trečiadienis Ketvirtadienis Penktadienis Šeštadienis Sekmadienis
17:00
18:00

Pirmadienis

Pirmadienis Antradienis Trečiadienis Ketvirtadienis Penktadienis Šeštadienis Sekmadienis
17:00
18:00

Pirmadienis

No events available!

Treniruotės

Į VIRŠŲ